duminică, 26 februarie 2012

Prietena mea, Lorena!

Evident că m-a vizitat şi prietena mea Lorena, dar şi fina Cristina...care mi-a făcut cadou o trusă de doctoriţă...căci tot zic eu că mă duc la grădiniţă să mă fac o doctoriţă, să o fac bine pe mamaie Cefi.

Am primit şi eu şi Lorena câte o ciocolăţică Kinder...eu am băgat-o repede la ghiozdan...Lorena şi-a pus ciocolăţica în buzunarul de la hanorac, iar după un timp mami a văzut-o verificând ciocolăţica şi a întrebat-o: nu ai mâncat ciocolăţica?
răspunsul ei a surprins-o pe mami: nu!
Mami a întrebat-o şi de ce, iar Lorena a răspuns că o să o împartă cu fratele ei...un gest foarte frumos, nespus de frumos...să primească ceva pentru ea, dar să se gândească şi la fratele ei!
Mami i-a zis să mănânce ciocolăţica, că îi dă alta şi pentru fratele ei.

Pe mami a impresionat-o că mai sunt şi astfel de fraţi, şi speră ca Lorena şi fratele ei să rămână aşa.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu