miercuri, 19 octombrie 2011

Animal de casă!

Când am fost ultima dată la Bran în afara faptului că am participat la sărbătoarea răvăşitului de oi şi am fost fascinată de animăluţele din grajdurile de la Vila Bran , m-am delectat bând ceiuţ la focul de tabără împreună cu Andu, pictaţi pe faţă...eu-fluture, Andu-pirat...să vă spun un secret, că am băut şi puţin vin din pahar de la mami...am plecat din Bran cu o ideea fixă: să luăm acasă căluţul pe care m-am plimbat...poneiul Lili!
Mami a zis că nu avem unde ţine bietul ponei şi că îl am pe Hamul care păzeşte scara drept animal de casă...eu am luat traba în serios, şi săptămâna aceasta eu şi mamaie Ştefi l-am lăsat pe Ham să meargă cu noi la "tomnpongan" şi "shopping"...şi i-am dat masa în oraş, adică i-am dat şilui să mănânce în parc.
Vi se pare ciudat "tompogan" şi "Shopping"? ei bine eu pot zice corect şoping, însă topogan nu! Boala femeilor: şoping-ul, m-a luat de mică....
Şi revenind la subiect: mami mi-a tăiat elanul şi cu Ham, a zis că nu îl primim în casă, să doarmă la mamaie Ştefi pe scară....aşacă eu şi tati am repus acvariul în funcţiune, iar acum în fiecare seară facem "teţe", adică teste la apa din acvariu...sunt tare încântată de meseria de chimist!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu