vineri, 1 iulie 2011

Prea dură!

Mami a primit observaţii că este cam dură cu mine. Să vă dau şi câteva exemple.

1. într-o zi mami se sună, mă întreabă ce fac ţi eu am fost sinceră "up îtie"=rup hârtie şi cum mami ştie că mamaie mă lasă să fac dezordine şi nu mă pune să fac oridine, strângând tot mamaie...mami mi-a zi "Fi atentă ce hârtie rupi, căci ai să vezi cum te pun să dai cu aspiratorul!".
Flori,colega de birou a lui mami, a auzit discuţia şi a zis că e prea dură cu mine...că ce ştiu eu despre aspirator.
Flori probabil nu ştie că mami mă pune să şterg praful de pe mobila de la mine din cameră, atât cât ajung eu....asta după ce am pictat cu creioane cerate măsuţa mea.
Mami zice că aşa poate preţuiesc lucrurile...văzând că dacă trebuie să şi muncesc, am mai multă grijă.

2. în altă seară, eram cu mami acasă...ea era în "bobie"=bucătărie, şi eu am împins fotoliul la fereastră şi am dat iama printr-o orhidee din colecţia lui mami. Când şi-a dat seama mami că e prea linişte a venit să vadă ce fac...şi când a văzut că frunzele de la o orhidee sunt făcute franjuri, ce credeţi că mi-a făcut: m-a dat jos de pe fotoliu şi mi-a zis foarte serios "Vezi cum tu ai rupt frunzele la floare? Vrei să îţi rup şi eu o mână sau un picior sau o ureche? Să vezi cum te doare? Aşa o doare şi pe biata floare şi acum plânge!".
Când a aflat mamaie Ştefi despre această poveste a zis că mami e cam dură!
Dar când am mers la ţară, ce credeţi că m-a prins mami că făceam? Îl alergam pe Sufleţel cu un pet să îl bat şi aruncam după el, colac peste pupăză tataie Main se distra de mama focului...el care ţine la Sufleţel, căci al lui este, nu îmi zicea nimic. Mami m-a prins de mână şi mi-a zis "Şti ce ţi-am zis că îţi fac când ai rupt frunzele la floarea noastră?", eu am zis "da", şi mami mi-a zis "Ce ai zice să îţi rup mâna acum? Crezi că pe pisică nu o doare că o baţi?", dar m-am salvat zicând "Anda ubeşte pisuica".

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu