joi, 19 mai 2011

Bani bancă!

Am găsit în casă un portofel cu bani mărunţi, erau ai Străbunei...am mai găsit şi în cutie la tataie Adi. Ştim şi noi că de obicei copii nu au voi să se joace cu bani, însă eu sunt un caz mai deosebit.
Tataie Adi mi-a explicat că bani aceia sunt strânşi ca să îi ducem la bancă, să ne dea dobândă şi să ne luăm ceva bun...acum eu am înţeles, şi mi-am pus bani în gentuţa mea şi pun geanta în rucsac, şi rucsacul în spate, şi zic că plec la “Bancă!”.
Problema este că mai toată ziua număr la bani, şi îi împrăşti prin toată casa....mamaie Ştefi mi-a mai dat 5 lei, ca sa am şi bancnote!
Mami mi-a luat o puşculiţă, aşa că mai nou bag bani la puşculiţă...dar tot umblu cu rucsacul roşu în spate! Astăzi m-a întrebat o vecină unde mă duc aşa cu rucsacul în spate, şi i-am zis "bani bancă", şi m-a întrebat dacă îi dau şi ei nişte bani, eu am început să caut în rucsac, şi ea m-a mai întrebat dacă am bani în rucsac, şi i-am zis "nu, puşchiţă!".

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu