vineri, 22 mai 2015

Bucharest Half Marathon sau șah

Pe 16-17 mai, a avut loc Bucharest Half Marathon.            Sâmbătă, pe 16 mai avea loc cursa copiilor, dar eu aveam concurs la șah și am ales să particip. Am avut o dilemă dar mama mi-a zis că nu pot fi în două locuri în același timp, așa că a trebuit să aleg.
             Am avut parte de o surpriză: au venit să mă ia de la concurs Talida cu Gabi, dar și eu am avut o surpriză pentru ei: am luat premiul întâi.              După ce am plecat de la școala unde s-a ținut concursul, am trecut și pe la Bucharest Half Marathon să își ridice Gabi kitul de participare pentru duminică.

 După ce am alergat-o pe Talida, l-am alergat și pe Gabi...că na, dacă nu am fost la cursă și  trebuia să alerg și eu cu cineva.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu