luni, 29 decembrie 2014

Moş Crăciun şi Moş Crăciun

În noaptea de Ajun l-am aşteptat pe Moş Crăciun...l-am aşteptat până am adormit pe canapea, lângă brad.
I-am pus prăjiturele şi lapte sub brad şi am aşteptat!
Dimineaţa, după ce mi-am inspectat cadourile: tati, tu şi mami sunteti Moş Crăciun?
Tata: de ce întrebi?
Eu: pentru că nu l-am văzut! eu am stat să îţ aştet şi nu a mai apărut după ce l-am urmărit şi pe unde este şi împarte daruri.
Mama: indiferent de ceea ce zicem noi totul depinde de ceea ce crezi tu...dar toţi suntem spiritul Crăciunului şi dacă crezi în magia Crăciunului este cel mai important. Este frumos să bucuri oameni oferindu-le mici cadouri. Nu crezi?
Eu: ba da, şi tocmai că e frumos aşa pe mine nu mă deranjează dacă voi sunteţi.
Mama: nu ştiu, totul depinde de ceea ce crezi tu! Este ca atunci când crezi că nu poţi face ceva dar încercând vezi că poţi!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu