marți, 16 iulie 2013

Am cerut voie...

eu: când am fost la vecini am cerut voie!
mama: la care vecini?
eu: la Marga! tu nu o şti pe Marga?
mama: ba da! cu cine ai fost?
eu: cu Coca! prietena mea!
mama: de ce te-ai mai dus şi la Marga? deobicei te duceai la Mariana să vezi urâtăniile!
eu: să văd leagănul!m-a întrebat dacă vreau să mă dau în leagăn...
mama: mai are leagănul? şi ce ai făcut?
eu: nu m-am dat! e mareeee...
mama: cum să nu te dai? eu când prindeam leagănul ăla eram spaima norilor...visam să mă dau cu el roată....
eu: e prea mare!
mama: bine fată, dacă zici tu!
eu: Rică mi-a zis că altădată eram mai vorbăreaţă...
mama: fată, dar ai fost colegă de grădiniţă cu ei de le zici pe nume?
eu: nu! ce tu nu şti că ei sunt mari!
mama: şti, căci fără glumă acum dar mamaie Ştefi a fost colegă cu nenea Rică...


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu