miercuri, 10 august 2011

În bobie!

Am închis-o pe mamaie Ştefi în bobie (bucătărie), cu cheia....noroc că la bucătăria lor există două ieşiri.
Mamaie a găsit soluţia: a ieşit în balcon, din balcon a forţat uşa la sufragerie şi a venit la mine prin sufragerie...noroc că balcolul lor are două uşi: una prin sufragerie, una prin bucătărie! Problema era că eram doar noi două acasă.
Când i-am povestit lui mami ce am făcut, mami m-a întrebat: "Şi mamaie ce ţi-a făcut?", iar eu i-am zic "Luat banţe, mângat, pupat acicea!"....mami a zis că meritam o mamă bună de bătaie!
Am repetat figura şi ieri cu tati, când l-am închis pe balcon la noi....numai că noi nu avem şi uşă prin sufragerie...şi noroc că era mami în casă.
Prima şi prima dată am izolat-o pe mami pe balcon...acum circa patru luni, dar m-a certat şi uitasem de pasiunea asta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu