sâmbătă, 25 iunie 2011

6 Iunie!

6 iunie este ziua de când nu am mai purtat pampoi...sunt fată mare şi port chicoţi(chiloţi). M-a întrebat mamaie Ştefi dacă vreau să port chiloţei ca mami,şi am zis că da...aşa că adio pampoi.
Acum m-am mai scăpat şi pe mine de două ori, dar eram cu mami şi tati şi mi-au făcut capul călendar că sunt fată mare şi e ruşine să stau murdară, am învăţat şi eu lecţia şi zic "Anda fată maie, uşine maie!".
Prin această schimbare s-au aplanat şi o serie de conflicte anterioare din familie.... căci într-o zi eram la curte şi cu părinţi mei, ghinion de neşansă că fac caca şi nu vreau să mă schimbe mami de pampoi. După ce mă alergă mami prin curte şi mă ameninţă cu bătaia, se apucă să mă pregătească de schimbat, dar eu dădeam cu picioarele...şi ea nici una şi nici două, trosc o palmă la fund....şi se aude şi tataie Adrian "De ce eşti tu proastă Adriana? Baţi fata că a făcut pe ea?". Acum mami nu s-a supărat pe tataie Adi, căci şi ei i-a luat Străbuna apărarea când a bătut-o mamaie Ştefi o dată...de fapt mamie Ştefi s-a apucat să dea în mami, şi Străbuna a venit pe la spate, şi-a înfipt mâna în părul lui mamaie şi i-a zis "Ce faci tu? Dai în fată pentru nişte inele? Na să te bat şi eu pe tine!", şi mami făcuse o boacănă mai mare ca mine: pierduse bijuteriile lui mamaie prin casă, şi bine că le-au găsit. Aşadar, sunt fată mare şi fac la oiţă(oliţă) şi la ceceu(wc) unde trag apa şi apoi mă spăl pe mâini...partea proastă este că atunci când plecăm la ţară luăm oiţa după noi şi când îmi vine oprim manişa(maşina) şi fac, căci nu îmi place în bălări.
Lecţia aceasta am învăţat-o data trecută când am fost la ţară, căci i-am anunţat pe drum "tati pipi", şi tati a oprit la ieşirea dintr-o localitate, lângă o pădurice, şi m-a dus mami cică să fac eu pipi,şi după cemi-a dat jos chicoţi, eu le-am zis "Anda nu pipi acicea! Pipi ceceu! Pipi iese nu!".

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu