luni, 29 noiembrie 2010

Eu şi tataie Adrian!

Mai nou fac nazurii...când vreau să fiu schimbată, dacă mă spală mamaie Ştefi, trebuie să mă îmbrace tataie Adrian! Aşa şi ieri...numai că tataie era nedumerit cum se pun pantaloni mei: cu buzunarele în faţă sau la spate?
O întreabă pe mamai şi îi zice că trebuie cu buzunarele la spate, o întreabă şi pe mami, care zice că floricele să fie pe faţă...acum tataie ce zice:Sara eu îţi dau pantaloni cu buzunarele la spate, chiar dacă şi flocicele sunt la spate...că blugi mei aşa se îmbracă! Blugi mei au buzunarele la spate!
Aşadar am îmbrăcat pantaloni invers....mami când m-a văzut a crezut că a fost o eroare şi i-a schimbat..până a aflat că tataie e convins că blugi se îmbracă numai cu buzunarele la spate, căci aşa sunt pantaloni lui!
E, ce părere aveţi? Mă învaţă tataie la prosti?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu