luni, 13 septembrie 2010

Sunt ATVistă!

Cred că ştiţi că mami tot voia şă îmi ia o tricicletă electrică, dar tati şi mamaie Ştefi tot ziceau că e periculos, că o fi şi că o păţi...ei bine, nu am tricicletă electrică ci ATV.
Săptămâna trecută mami a luat toate magazinele Carrefour la telefon şi în cele din urmă l-a pus şi pe tati să sune, care a fost norocos şi a găsit la Colentina...dar tanti de la telefon i-a zis că este maşinuţă electrică şi nu tricicletă...şi tati a crezut-o şi am mers pănă acolo.
Când am ajuns am găsit ATV...tati tot încerca să o scoată la capăt că e periculos, că o fi şi că o păţi, dar până la urmă m-am ales cu jucăroanţa!
Tati trăia cu speranţa că o să îl lăsăm la tataie în garaj, la Giuleşti...dar tot la noi în casă a ajuns!
I-am povestit şi lui mamaie Ştefi, căci voiam să luăm ATV-ul vineri la curte...şi mamaie ce ne zice: "ce mă bucur! Chiar mă gândeam să îi iau şi eu!" Căci mamaie credea că ATV-ul este ca un soi de maşinută în care intru, cam ca la formula 1...a dus-o după aia pe mama la magazinul de jucării din Crângaşi şi i-a arătat ce înseamna pentru ea ATV şi că mai bine ar fi o maşinuţă, şi că îmi cumpără ea! Şi mamaie o ţine pe a ei: "e periculoasă!", şi ea ar cam fi vrut să îl lăsăm la curte, dar în casă, ca să nu se pună praful.
Tataie Adrian i-a zis lui mami că în loc să îşi cumpere altceva pentru casă mi-a luat mie ATV!
Le-a zis mami că în nădejdea lor nu avea ea bicicletă, noroc cu Străbuna, care a vândut purcei şi i-a luat bicicletă!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu