miercuri, 16 iunie 2010

Ficat de taur!

Vineri am fost la bunici în Crângaşi, şi mamaie Ştefi abia făcuse drob.
Cum a ajuns mamaie să facă drob e simplu: a cumpărat ficat, şi tatie Adrian a zis că el nu mănâncă, şi dacă Străbuna a auzit aşa, a făcut front comun, şi a zis că nu mănâncă nici ea, că cică ficatul nu era de porc, ci de taur! Cum a ajuns Străbuna la concluzia acesta deja ne depăşeşte.
În altă ordine de ideei noi ne-am bucurat, căci mami a mâncat un extra delicios ficat făcut foarte bine la tigaie, foarte gustos, iar eu şi tati ne-am bucrat aseară de drob!
Tati a zis că oricum chiar dacă ficatul ar fi de taur, ar fi o delicatese, căci după socotelile lui ar trebui să fie mult mai scump, căci cică vaci sunt multe, dar tauri puţini...oricum nouă mami abia ieri ne-a servit drobul, căci mamaie ne-a dat şi la pachet, şi ne-a plăcut tare, tati chiar a zis că "O fi ficatul de taur, dar drobul tare bun mai este! Să mai îmi dai dacă mai avem!".

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu